Thursday 24 January 2013

24.01.13 - ANDAI KAU PERGI MENINGGALKKAN KU

Andai kau pergi meninggalakkan ku......Tanpa sebarang sebab.......
Akan ku cari sebabnya.... kau pergi meninggalkkan ku...

Andai kau pergi meninggalakkan ku...
Demi kepentingan keluarga mu...
Akan ku berserah dan pasrah dengan keadaan itu...
Walau hakikatnya aku sedih, sakit dan pilu...
Demi Kebahagiaan mu....

Andai kau pergi meninggalkkan ku...
Demi kerjaya yang kau impikan...
Pergi la demi mengejar cita-cita mu...
Aku tidak menghalang mu...

Andai kau pergi meninggalkkan ku....
Berjumpa kekasih lama....
Aku tidak mampu berkata apa-apa...
Keputusan ditangan mu...
Aku berserah kepada yang maha esa.....

Andai ku pergi meningalkan mu...
Jangan sesekali kau menanyakan sebabnya...
Kerana aku telah mengadap menenemuai illahi...
Cuma ku  memohon seandainya terlintas difikiran mu...
Nama ku kau sedekahkkan AL-Fahtihah....
Kepada ku....
yang dulu pernah berkongsi kasih bersama mu...
yang dulu pernah bergelak tawa bersama mu...
yang dulu pernah menjadi suri dihatimu.......
Kenangan itu pastinya jangan kau lupa....
Sematkan la didalam jiwa....

Sekian,

FINA
24.01.13
AMPANG
9.46 MLM










No comments:

Post a Comment